Címkék

Címkefelhő

Ajánlott oldalak

C64-games.info
Itt online játszhatsz a kedvencekkel, nem kell letölteni semmit ... :)
Oszt gyün ami gyün blog
Szellemi maszturbációk made by Banyapeat&spanjai

Hotdog

C64 RuL3z

Egy vén fanatikus emlékei és 21.századi élményei. Játékinfók, könyvajánlók, tippek-trükkök, érdekességek. És persze minden a C64 születéséről, tündökléséről, tündökléséről és tündökléséről ...

Friss topikok

  • twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: Nagyon meghalt az oldal. (2012.03.18. 07:59) In Memoriam 1541 #2
  • Zz_: Jaj, ezt én is megkönnyeztem. 36 vagyok, én '88ban kezdtem c64-el. Sokat jártam az Eötvös utcai Cs... (2011.02.24. 19:06) Régi idők karácsonya
  • sese: Nagyon szép írás. A megszemélyesítéstől meg igazán könnyfakasztó. Lassan mi is megyünk a szekrényb... (2010.09.02. 00:29) In Memoriam 1541
  • vili/c64user: Tetszik a dolog! Igaz ugyan, hogy csak egy logó, de akkor is, mennyivel másabb érzés lehet egy ily... (2009.09.05. 13:17) Végre itt a Commodore Netbook!
  • viktor134: vettem hálókártyát, de tv hiányában nem tudom kipróbálni. :D (2009.07.13. 10:05) Hackeljünk és netezzünk c64-el!

Kicsoda CoVboy?

2008.08.01. 10:56 | Dey | 7 komment

Címkék: érdekesség cov

Az öreg motorosok biztosan emlékeznek még a jó "Cov-os időkre", pláne CoVboyra. Igen, ő volt az iszákos, piszkálódós, eszméletlen beteg humorú ipse, akiről senki nem tudta, hogy ki is ő valójában.

Aki még esetleg nem tudja, annak most eláruljuk a titkot...

 

 CoVboy legendássá vált TV "fellépése"... :)

2006. augusztusában megjelent egy interjú, egy "ismeretlen" Kiss László nevű úriemberrel. (Igen, Ő az!! Ő az!! Harsogjanak a fanfárok, dübörögjön a taps! Aztán 1 perces néma csend a CoV tiszteletére ... )

Szóval ebből az interjúból megtudhatjuk, mivel foglalkozik mostanában kedvenc CoVboyunk, hogyan indult ez az egész CoV-osdi, valamint hogyan és miért lett vége.

Ugyanezen az oldalon található még két interjú Rucz Lajossal, az egykori főszerkesztővel, aki szintén elárul néhány kulisszatitkot.

Érdekes volt végigolvasni őket, kicsit fájt is a szívem, hiszen manapság semmi nincs ami a CoV-ok utáni ürességet betöltené kicsiny szívemben... :) Persze nézegethetném a pcvilag.muskatli.hu oldalt, ahol az összes CoV, SpV és rengeteg régi könyv található szkennelt formában, de valahogy ez mégsem olyan, mint amikor CoV-val a kézben beültem a rötyire egy órára. (Az egyetlen nyugodt hely, ahol békében lehet olvasni :))))

CoVboy barátunk megemlíti azt is, hogy mára valahogy megcsömörlött a jelenlegi videójátékoktól, meg az egész pénzéhes körítéstől. Azt hiszem nagyon sok CoV-on felnőtt arc érzi manapság ezt a fájdalamat, amit én is az első postomban világgá kiáltottam.

Na mindegy. Ez most megint egy öszecsapott írás lett, de hát dolgozni is kell :)

Álljon még itt a fiatalabbak számára egy Wiki oldal, hogy mi is volt ez a bizonyos CoV.

 

Szegény CoV, béke poraira... Megyek és leiszom magam ...

(Utolsó kívánságom az, hogy ha halálra piálnám magam, Zalalövőn temessetek, és fejfámra Sótész Gögy írja majd a feliratot...)

A bejegyzés trackback címe:

https://c64rulez.blog.hu/api/trackback/id/tr43595718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Té, mint Tamás 2008.08.13. 20:26:11

Ti mit olvastatok el mindig először az új számból? (Nem az enyémből...)
Vagy az alap, hogy mindenki a levelekkel kezdte? :)

Dey · http://c64rulez.blog.hu 2008.08.14. 16:39:47

Szerintem igen :) Nálam legalábbis alap volt :P

Celtic 2008.10.05. 22:39:14

Mondjuk, en a Sirolapot (Epp ez jutott eszunkbe...) Utana a News. Aztan a tartalomjegyzekbol kineztem, mi erdekel a legjobban. Ha nem volt semmi, jott a levelezes. Aztan par honap mulva visszatertem ra, mert akkor kellett pont az a szam.
Emlekszem, anno anyam a katonasaghoz is behozta a legfrissebb szamot :)

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.11.04. 18:40:12

nem ilyen hanggal képzeltem el Covboj, de hát ez az írott szó szépsége, hogy mindenki úgy képzeli el, ahogy akarja.

bati67 2008.11.04. 20:27:25

Én egy Computer Karácsonyon (asszem az újságaikat árulta) láttam először: alacsony, szőke srác, fülbevalóval :-) Jean of FBI (akivel akkoriban jó kapcsolatban voltam) mutatta meg.

Nem most volt az biztos... :-)

Rejtélyes 2008.11.04. 21:09:14

Nekem még szinte az összes CoV megvan (+évkönyvek), pár rész hiányzik csak :) Igaz, nem olvasgatom, csak nosztalgia miatt van meg. :)

zipi 2008.11.28. 22:42:12

+még az 576os korszak is volt :)
süti beállítások módosítása